Dynamic Web Service

Faq2 webhosting

Vraag:
Mijn domein staat in quarantaine, wat nu?

Antwoord:
Als uw domein in quarantaine staat betekent dit dat deze is opgeheven. Voordat een domein volledig vrij word gegeven komt deze meestal in een quarantaineperiode, zodat de vorige eigenaar het domein nog terug kan halen. Als u het domein uit quarantaine wilt laten halen door ons kunt u het beste contact opnemen met onze Support-afdeling, (+31-(0)26-7 113 232 , Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Wij kunnen u dan meer informatie geven over de bijkomende kosten hiervan. Let op: alleen de oude eigenaar kan het domein uit quarantaine laten halen.

Vraag:
Mijn website geeft een foutmelding waarin 'headers already sent' wordt vermeld. Hoe los ik dit op?

Antwoord:
De error is vrij vanzelfsprekend, de headers welke verstuurd worden, zijn al verstuurd namelijk, maar de oplossing hiervan is minder vanzelfsprekend.

Elke webpagina die opgevraagd wordt via het internet, heeft een header. Hierin staan bijvoorbeeld de taal, cookies en browser gegevens. U kunt deze problemen verhelpen door de output in een buffer te plaatsen. Dit kan bijvoorbeeld door de output in een variabele te verwerken en dan ob gebruiken.

Vraag:
Is het mogelijk om cronjobs in te stellen?
Antwoord:
Bij onze sharedhosting pakketten, is het niet mogelijk om cronjobs in te stellen. Indien u hierin geinteresseerd zou zijn, zou u contact op kunnen nemen met onze sales afdeling (+31-(0)26-3 620 977, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), om verdere informatie te krijgen voor een geschikte oplossing.
Vraag:
Worden er back-ups gemaakt van mijn website en waar kan ik deze vinden?

Wij maken dagelijks een crash-recovery back-up van onze servers, zodat wij in het geval er iets met onze servers zou gebeuren, wat wij uiteraard ten alle tijde zullen proberen te voorkomen, de gehele server binnen enkele momenten weer in de lucht kan zijn.

Antwoord:
Deze back-ups zijn niet bedoeld om losse websites weer voor te activeren, maar dit is in sommige gevallen wel mogelijk. Aangezien de crash-recovery back-ups normaliter nooit ouder dan een dag zijn, is er echter wel enige haast bij geboden om contact met ons op te nemen. Indien u een back-up teruggeplaatst wenst te hebben, dienen wij u wel extra kosten voor in rekening te brengen. Voor meer informatie hierover, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze support afdeling, geeft u hierbij alstublieft duidelijk aan om welke website het gaat en van wanneer deze back-up dient te dateren, zodat wij u ook zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Wij raden u dan ook altijd aan, om bovenstaande stappen te voorkomen, om zelf te zorgen voor back-ups.

Vraag:
Wat is IMAP?

Antwoord:
IMAP – Internet Message Access Protocol

Het is een internetprotocol om e-mail te synchroniseren. Hiermee blijft de e-mail op de server staan en kunt u meerdere e-mail-clients gebruiken zoals Outlook, Windows Live Mail, Mac mail of Thunderbird. Voordeel is dat u vanaf een andere locatie of met een smartphone uw e-mail kan lezen.

Vraag:
Kan ik gebruik maken van webmail bij jullie?

Antwoord:
Wanneer u uw mail wenst te bekijken via de webmail, kunt u dit doen door de naar https://webmail.hostingdiscounter.nl te gaan. Vervolgens kunt u inloggen met het door u aangemaakte email adres.

Let op:
Voor hostingpakketten die na 12 Mei 2013 besteld zijn geldt dat de webmail te benaderen is via http://webmail.<domainnaam.ext>

Vraag:
Waar kan ik statistieken van mijn website opvragen?

Antwoord:
De statistieken van uw website kunt u inzien door via uw webbrowser naar http://www.<uwdomeinnaam.ext>/stats/ te gaan en hier logt u vervolgens in met uw FTP-gebruikersnaam en FTP-wachtwoord. U krijgt dan een overzicht te zien van de statistieken van uw website.

Let op:
Voor hostingpakketten die na 12 Mei 2013 besteld zijn geldt dat statistieken van uw website in te zien zijn via http://stats.<uwdomeinnaam.ext>

Vraag:
Welke mogelijkheden heb ik om een betaling te doen?

Antwoord:
De beste manier om een betaling aan ons te voldoen is de optie 'Geld storten' in het E-synergy controlpanel. Hiermee stort u direct geld op uw klanten-account, waardoor het bedrag toegevoegd zal worden aan uw saldo bij ons.

Als u e-mails van ons ontvangt over de verlenging van uw abonnementen zullen hierbij betalinglinks toegevoegd zijn. Deze links zullen u direct doorverwijzen naar onze betaalprovider.

Mocht u het bedrag handmatig over willen maken, dan kunt u onze bankgegevens terugvinden op de contact-pagina van onze website,  http://www.dws-online.nl .

Indien u op automatisch incasso staat hoeft u, zolang de incasso lukt, geen geld over te maken. Zodra een incasso niet lukt dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen en verzoeken om het bedrag alsnog handmatig te storten.

Vorige                                                                                                               Volgende

  • Deel bericht

    Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
  •  

    seo-logo

Logo & Huisstijl

Ook dat kunt u door Dynamic Web Service laten verzorgen. Het is tenslotte net zo makkelijk om alles onder één dak te houden. Wij verzorgen tevens uw drukwerk zoals visitekaartjes, briefpapier en enveloppen. Net als voor uw website geldt uiteraard de beste prijs-kwaliteitverhouding.